lördag, januari 16, 2010

Kära litteraturvänner

Bloggen fortsätter sova.
Jag tittar till den ibland, drar upp täcket en bit och klappar den lite över den lena ryggen. Så vänder jag på klacken och tassar ut igen.

Andra projekt har tagit vid. Jag pendlar mellan att vilja stänga om bloggen och att fortsätta skriva i den.
Kanske borde jag fokusera på det skapande och det kreativa - hellre än att vara bunden vid att prestera felfria och läsvärda texter om litteratur.
Jag hinner knappt läsa, då jag börjat studera igen. Den gamla vanliga valsen med andra ord. Uppsala drar närmare - målet är där borta på andra sidan sommaren.

Tills vidare ber jag er ta en titt på det senaste tillskottet till butiken - bokmärken.


2 kommentarer:

snowflake sa...

Din sovande blogg har fått en award av mig, som tack för Butler.
http://snowflakesinrain.wordpress.com/2010/01/18/ojda-en-award/

marlan sa...

En award alltså.. Detta kräver lite fundering.
Jag återkommer.